loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 36 نظرات (0)
محمدرضا خانزاده:با درخشش در فولاد به تیم‌ملی برمی‌گردم:


لطفا کمکم کنید و محرومیتم را ببخشید

خانزاده:با درخشش در فولاد به تیم‌ملی برمی‌گردم


محمدرضا خانزاده که به تازگی از پرسپولیس به فولاد خوزستان منتقل شد درباره شرایطش در روزهای اخیر صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده که در فصل گذشته با توجه به محرومیت های انضباطی، هفته های آخر لیگ را از دست داد به تیم فولاد پیوست تا بعد از پایان محرومیت، با پیراهن قرمز این تیم به میدان برود. او در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایطش صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

هر آمدنی رفتنی دارد
پرسپولیس تیم بزرگ و محبوب من است. جدایی سخت و دشوار است. هر آمدنی رفتنی دارد و من دوست نداشتم که رفتنم با خاطرات تلخی همراه باشد. الان بازیکن فولاد هستم. در پرسپولیس بیشتر در سمت راست بازی کردم و فرصت بازی در پست اصلی خودم را نداشتم.

باشم یا نباشم موفقیت پرسپولیس آرزویم است
به عضویت در این تیم بزرگ افتخار می کنم و از هواداران بابت حمایت شان ممنونم. در سخت ترین شرایط حامی ما بودند و برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم. از آن دسته آدم هایی نیستم که وقتی خودشان در تیم نیستند موفقیت تیم برای شان مهم نیست و موفقیت این تیم را زمانی می خواهند که خودشان در آن باشند. پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم و از بچگی پرسپولیسی بودم.

خوشحالم به فولاد پیوستم
چند روزی بود که پیشنهاد دریافت کرده بودم و روز جمعه سفری به اهواز داشتم وبا مدیریت باشگاه آقای اژدری زاده ملاقات داشتم. خیلی خوشحالم به تیمی رفتم که سازمان و مدیریت خوبی دارد و در همان زمان قرارداد متوجه شدم که سازمان یافته هستند و در زمان قرارداد نموداری به من نشان دادند و مشخص شد موفقیت های شان روی برنامه بوده. محرومیتم و این موضوع هم در قرارداد لحاظ شده و اگر تعداد بازی هایی را از دست بدهم در آن لحاظ شده.

توهین هایی که به من شد سانسور شد
مدت ها بود رسانه ها مصاحبه نکردم. سعی کردم حرفی نزنم که دال بر این باشد که خانزاده همیشه معترض است و آن اتفاق تلخ بود. آن را نمی خواهم توجیه کنم و توجیه نمی کنم. اما در آن کلیپی که پخش شد توهین های به من سانسور شده بود و تنها واکنش من نشان داده شد. به رغم اینکه یکی از سنگین ترین محرومیت های یک بازیکن در سال های اخیر بود هیچ واکنشی نشان ندادم و به تصمیم کمیته استیناف احترام گذاشتم.

کمک کنید تا به فوتبال برگردم
فقط امیدوارم به عنوان یک بازیکن جوان به من کمک کنند تا به فوتبال برگردم. در تمام رده های ملی بازی کردم و در زمان آقای کی روش هم در تمام اردوها حاضر بودم. الان هم اگر مقدور است محرومیتم را تعدیل کنند تا به فوتبال برگردم. تنها درخواستم کاهش محرومیتم است. در حال حاضر محرومیتم به 6 ماه کاهش یافته اما چون تعطیلات لیگ لحاظ نمی شود همان 9 ماه خواهد بود و خواهش می کنم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم مرا ببخشند.

اگر توجیه کنم اشتباه بزرگتری مرتکب شوم
کارم توجیه پذیر نیست و اگر بخواهم توجیه کنم اشتباه دیگری را مرتکب شده ام. به اندازه کافی از اشتباهی که کردم درس گرفته ام و امیدوارم بستری فراهم شود تا فوتبالم نابود نشود و برگردم. با تمام این تفاسیر به تصمیمی که درباره ام گرفته شده احترام می گذارم. نمی خواهم تصویری از من در جامعه فوتبال ساخته شود که خانزاده بازیکنی همیشه معترض است و حرمت ها را حفظ نمی کند. پله پله به بالا آمدم و این مسیر را طی کردم. در باشگاه فولاد که یک باشگاه برنامه محور است جهش خیره کننده ای داشته باشم.

اسکوچیچ یک مرد بزرگ است
لازم است درباره آقای اسکوچیچ چیزهایی بگویم. ایشان یک مرد است با مصاحبه ای که کرد و متنی که در اینستاگرام خود گذاشت انگیزه هایم را چندین برابر کرد. در بدترین شرایط روحی روانی مرا متحول کرد و فقط می توانم بگویم ایشان یک مرد است. تمام تلاش و توانم را به کار خواهم برد تا ثابت کنم ایشان انتخاب درستی داشته و بهترین بازی هایم را به نمایش خواهم گذاشت. هنوز ایشان را ندیده ام اما حرف ها و پیام ایشان برایم بسیار تاثیرگذار بوده و بی نهایت از ایشان سپاسگذارم. برای برخی کارهای انتقالم و نامه خروج از استان تهران به هیات فوتبال تهران آمدم و به زودی در تمرینات فولاد شرکت خواهم کرد و با آقای اسکوچیچ ملاقات خواهم کرد.

اسکوچیچ مرد روزهای سخت است
آقای اسکوچیچ فصل قبل و در نقل و انتقالات 4-5 بازیکن اصلی اش را از دست داد و در طول فصل هم چندین بازیکن دیگر به خاطر کارت پایان خدمت محروم شدند ولی ایشان تیم را در جمع مدعیان نگه داشت و نشان داد مرد روزهای سخت است. امیدوارم بتوانم در تیم فولاد بهترین عملکرد را طبق خواسته های فنی ایشان داشته باشم.

با درخشش در فولاد به تیم ملی برمی گردم
وقتی که قرارداد بستیم و با آژانس باشگاه را به مقصد فرودگاه ترک می کردم راننده آژانس که از طرفداران فولاد بود خیلی ابراز محبت داشت و از من خواست با تمام وجودم در تیم فولاد بازی کنم. او درباره حمایت های مردم اهواز از بازیکنان فولاد به من گفت و روحیه خوبی به من داد و هر چه اصرار کردم کرایه ای از من نگرفت. اهواز مردمان خونگرمی دارد و امیدوارم بتوانم انتظارات هواداران این تیم را بعنوان یک ملی پوش سابق برآورده کنم و با درخشش در فولاد بار دیگر نظر آقای کی روش را جلب کنم.
پایان
برچسب ها محمدرضا خانزاده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين