loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 42 نظرات (0)
یعقوب کریمی: از خانه‎نشینی ناراحتم:

هافبک فصل گذشته استقلال ادعا می‌ کند که هرگز از خانه نشینی خوشحال نیست.


به گزارش "ورزش آنلاین"، پرویز مظلومی روز گذشته اعلام کرد که 48 ساعت به یعقوب کریمی فرصت می‌ دهد تا در تمرینات شرکت کند. کریمی در این باره می‌ گوید: من خودم هم از این وضعیت خوشحال نیستم. هیچ فوتبالیستی دوست ندارد خانه نشین شود به همین دلیل خودم هم ناراحت هستم. اما تکلیف من هنوز مشخص نیست و به همین دلیل قانونا نمی‌ توانم سر تمرین بروم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیفش مشخص می‌ شود هم گفت: خودم هم دارم تلاش می‌ کنم تا هر چه زودتر تکلیف تیم فصل آینده ام مشخص شود. سعی می‌ کنم تا یکی، دو روز دیگر تکلیف نهایی خود را مشخص کنم.
پایان
برچسب ها یعقوب کریمی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين