loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 43 نظرات (0)
برزای: به گفته پرویز مظلومی صلاح نیست بروم:

بهنام برزای که موضوع انتقالش به تیم ختافه همچنان یک داستان ادامه دار است، با استقلالی ها تمرین می‌ کند اما وضعیتش به طور قطعی معلوم نشده است.


به گزارش "ورزش آنلاین"، برزای در مورد اردوی استقلالی ها که چند روزی است در کردان کرج برگزار شده گفت: اردوی خیلی خوبی را پشت سر می‌ گذاریم و بیشتر به انجام کارهای هوازی می‌ پردازیم. انشاالله که در آینده در ادامه نیز تمرینات خوبی داشته باشیم.

او در مورد اینکه سرانجام در استقلال ماندگار خواهد شد یا قصد جدایی دارد، ادامه داد: آقای مظلومی اجازه نمی‌ دهد بروم البته او صلاح من را می‌ خواهد زیرا می‌ گوید حیف است از اینجا رانده و از آنجا مانده شوم به این دلیل که من بارها گفته ام مسوولان ختافه از من خواسته اند 2 روزی برای دادن تست به آنجا بروم اما انجام این کار سخت است و از طرف دیگر من با استقلال قرارداد دارم، به همین دلیل در این قضیه دخالت نمی‌ کنم و مساله انتقالم را به دست باشگاه سپرده ام.

وقتی از این بازیکن سوال شد که امسال می‌ تواند حقش را بگیرد و بازیکن فیکس استقلال باشد یا خیر پاسخ داد: فیکس بودن یا نبودن من سلیقه مربی است ولی من تلاشم را می‌ کنم تا برای استقلال مثمرثمر و یکی از بهترین مهره های این تیم باشم.

برزای در پایان افزود: خدا را شکر خیلی زود با بازیکنان جدید استقلال هماهنگ شدیم. آنها می‌ توانند به روند پیشرفت استقلال کمک شایانی کنند.
پایان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين