loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 49 نظرات (0)
میثم مجیدی: باید بدن هایمان را زودتر آماده کنیم:

خدا بخواهد می توانیم قهرمان بشویم

مجیدی: باید بدن هایمان را زودتر آماده کنیم


مدافع جدید استقلال ادعا می کند که تیمش تمریناتش را دیر شروع کرده است ولی همه تلاش می کنند تا هرچه زودتر مشکلات مالی این تیم حل شود.


میثم مجیدی در این باره به "ورزش آنلاین" گفت: درست است که ما دیر تمرینات مان را شروع کرده ایم اما بازیکنان جدید، قدیمی ها و البته کادرفنی دارند تلاش می کنند که هرچه زودتر بدن های مان را برای بازی های لیگ برتر آماده کنیم. صبح و بعد از ظهر داریم تمرین می کنیم و امیدوارم تا شروع لیگ بتوانیم بدن های خود را به فرم ایده آل برسانیم.

او در مورد شرایط اردوی کردان هم می گوید: خدا را شکر همه امکانات فراهم است و مشکلی وجود ندارد. هم در این جا هوا خنک است، هم زمین چمن خوب است و هم سالن بدنساری مجهزی در استادیوم کردان وجود دارد. من از شرایط کاملا راضی هستم ولی فقط موبایل ها آنتن نمی دهد و دراین جا به اینترنت دسترسی نداریم که که البته این ها مسائل چندان مهمی نیست.

مدافع استقلال در مورد دوست های صمیمی اش در اردو هم اینطور توضیح می دهد: من با مگویان و جابر انصاری هم اتاق هستم و طبیعتا با این بازیکنان خیلی نزدیک هستم. اما در کنار این ها بزرگترهای تیم هم خیلی با ما برخورد خوبی دارند. آقای رحمتی، برهانی، طالب لو، عمران زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و میلاد فخرالدینی خیلی به ما کمک می کنند تا هرچه زودتر تیم را به شرایط ایده آل برسانیم.

مجیدی در پایان گفت: همه داریم تلاش می کنیم که استقلال را به جایگاه واقعی خود که قهرمانی است برسانیم. اما همه چیز دست خدا است و باید ببینیم چه پیش می آید.
پایان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين