loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 30 نظرات (0)
دیدار فوتبالیستها از محک به روایت کاظم برجلو:

کاظم برجلو در مورد حضور بازیکنان در ساختمان محک و حمایت آنها از کودکان سرطانی گفت قصد داریم هر 2 ماه یک بار به همراه سایر بازیکنان به آنجا برویم تا بتوانیم با این کودکان و خانواده آنها هم ذات پنداری کنیم.


برجلو در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش آنلاین" گفت: پژمان منتظری از قطر به محک کمک می‌ کرد، یک روز او قرار گذاشته بود که به ساختمان محل حضور کودکان سرطانی محک سر بزند که من، نکونام، کریم انصاری‌فرد، بیک‌زاده، زندی تصمیم گرفتیم پژمان را همراهی کنیم.

او ادامه داد: محک مجموعه 6، 7 طبقه ای بود ما سعی کردیم به همه آنها سر بزنیم و کودکان به ما افتخار دادند و با ما یک عکس یادگاری گرفتند. در آخر هم با آنها فوتبال دستی بازی کردیم که باختیم. حضور در این فضا در کنار کودکانی که درد زیادی می کشیدند و دیدن خوشحالی آنها و خانوادهایشان خیلی خوب بود. واقعا ما خودمان را فراموش کرده بودیم. در پایان هم قرار گذاشتیم که هر دو سه ماه یکبار به همراه فوتبالیستها به آنجا برویم

وی افزود: به عقیده من حضور در چنین جاهایی و دیدار از کودکان معصومی که درد بیماری را تحمل می کنند در درجه اول و بیشتر از آنکه به آنها کمک کند برای خود ما خوب است. مخصوصا اینکه ما در این ماه عزیز به دیدار کودکان سرطانی رفتیم. همه باید قدر سلامتی یشان را بدانند و از خدا می خواهم که به خانواده های آنها صبر بدهد.کارمندان محک تیم فوتبالی تشکیل دادند که ما هم تصمیم گرفتیم اگر شرایط محیا بود با فوتبالیستها بازیهای خیرخوانه ای به نفع کودکان سرطانی محک برگزار کنیم.
پایان
برچسب ها کاظم برجلو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين