loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 44 نظرات (0)
مصطفی کارخانه: بازیکن نباید به مربی دستور تعویض بدهد:

باید هم محاسن مربی را دید هم معایبش را؛

کارخانه:دستور تعویض ازسوی بازیکن قشنگ نیست


مربی سابق تیم ملی والیبال ایران و پر افتخاترین مربی لیگ معتقد است کواچ در کنار انتقاداتی که از او می شود محاسن زیادی هم دارد که باید دیده شود.


به گزارش "ورزش آنلاین"، نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی نظراتی متفاوت را به همراه داشت. بعضی به بازیکنان و بعضی به سرمربی تیم ملی انتقاداتی داشتند که اکثر آنها به دستیاران کواچ بازمی گشت. مصطفی کارخانه درباره عمکلرد تیم ملی و کواچ در لیگ جهانی می گوید: « ایران نتایج طبیعی خود را به دست آورد و تنها یک شکست مقابل قهرمان جهان یک سری انتقادات را به سمت تیم ملی روانه کرد. ما نمی توانیم توقع برد مقابل تمام تیم های دنیا را داشته باشیم و در حال حاضر مسیری را طی می کنیم که تیم های بزرگ بسیار جلوتر ما هستند و برای موفقیت در تمام تورنمنت ها تجارب زیادی نیاز هست.»

او درباره عملکرد کواچ معتقد است: «من به عنوان یک مربی به ریزه کاری های کادر فنی توجه می کنم نه زیبایی بازی. به طور مثال وقتی ما مقابل لهستان 19 بر 19 بودیم به یک باره اختلاف زیاد شد و تیم حریف یک امتیاز یک امتیاز تا 24 رفت اما کادر فنی هیچ عکس العملی نشان نداد. در امتیاز 24 بر 19 کواچ تایم اوت گرفت که در آن شرایط اصلا این تصمیمات به درد تیم نمی خورد یا اینکه وقتی بازیکن به مربی وسط بازی دستور تعویض می دهد قشنگ نیست و باید سیستم از قبل تعیین شده باشد. حالا در کنار تمام این مسائل که امکان دارد برای هر مربی پیش بیاید کواچ محاسن زیادی هم دارد. در کنار زمین پر جنب و جوش است و رابطه خوبی با بازیکنان دارد. هنر یک سرمربی در کوچینگ است که بر اثر گذر زمان این هنر رفته رفته بهتر می شود و کواچ هم جا دارد.»

کارخانه درباره ادامه همکاری تیم با سرمربی صرب هم گفت:« فدراسیون خودش تکلیفش را با سرمربی تیم ملی می داند. اگر می بینید که همه چیز خوب است و به کارش با کواچ ادامه می دهد یعنی رضایت کامل را از او دارند و راغب به ادامه همکاری هستند و در غیر این صورت نباید کار امروز را به فردا انداخت تا کار از کار بگذرد.»
پایان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين