loading...
ورزش آنلاین
Admin بازدید : 82 نظرات (0)
تمجید ژاوی هرناندس از ایکر کاسیاس:

ژاوی هرناندس، ستاره سابق بارسلونا به تمجید از ایکر کاسیاس، پس از جدایی او از رئال پرداخت.


به گزارش "ورزش آنلاین"، کاسیاس پس از 25 سال حضور در رئال مادرید، روز شنبه از باشگاه رئال به صورت رسمی جدا شد. او و ژاوی بارها در تیم ملی اسپانیا کنار یکدیگر بازی کردند و در الکلاسیکو ها به مصاف یکدیگر رفتند.

ژاوی در مصاحبه با مارکا گفت:" باید علنی اعلام می‌کردم که چقدر ایکر را می‌پسندم و ارتباط دوستانه پایدار و قدرتمندی با یکدیگر داریم. سالها در کنار هم بوده ایم، لحظات خیلی خوبی سپری کرده ایم، چه خوب و چه بد ولی مهم این بوده که در تمام طول این مدت کنار همدیگر بوده ایم. خیلی انسان دوست داشتنی است. همیشه خندان، و سرحال است و به دنبال رقابت."

ژاوی ادامه داد:" او انرژی بسیاری دارد. شما را تشویق می‌کند، با شما شوخی می‌کند ولی همیشه احترام می‌گذارد. همیشه شخصی منطقی است. دائما در حال تمرین است و به دنبال حاشیه نیست. برای مثال، وقتی مشکلاتی بین رئال و بارسا ایجاد می‌شد و می‌دیدیم که اوضاع بدتر هم شده، او با من تماس می‌گرفت و می‌گفت پلوپو-همیشه من را با این اسم صدا می‌زد- باید مشکل را حل کنیم. مشکلات زیادی کشیده ایم ولی نباید بگذاریم اوضاع خراب شود. نمی‌دانم اگر ایکر در آن دوران اینطور شرایط را آرام نمی‌کرد، کار به کجا می‌کشید. او کسی است که با تمام وجود برای تیم تلاش می‌کند. رهبری او با اجبار به دست نیامده بلکه در وجود اوست."
پایان
برچسب ها ژاوی هرناندس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
کدهای اختصاصی
X بستن تبلیغات
گيره كوچك كننده بيني
X بستن تبلیغات
گردنبند مرغ آمين